Veelgestelde vragen

1.  Hoe kan ik een klacht indienen?

  • Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn met onze service, stuurt u dan alstublieft een e-mail naar mail@synfore.nl onder vermelding van het ordernummer of webshop-referentie

2.  Zijn de prijzen exclusief of inclusief btw?

  • Alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW (tenzij anders vermeld)

3.  Wat moet ik doen indien mijn zending niet volledig en/of correct is uitgeleverd?

  • Neem gerust contact met ons op
  • Tel: 088-0045125  – Email: mail@synfore.nl
    Wij proberen u dan zo spoedig mogelijk verder te helpen

4. Wat moet ik doen indien mijn zending is beschadigd?

  • Neem gerust contact met ons op
  • Tel: 088-0045125  – Email: mail@synfore.nl
    Wij proberen u dan zo spoedig mogelijk verder te helpen

5.  Worden er verzendkosten in rekening gebracht?

  • De bezorgkosten bedragen per bestelling € 6.95 (excl. btw)
  • Bij bestellingen vanaf € 175,00 (exclusief btw) worden geen verzendkosten berekend
  • Met uitzondering van enkele producten waarbij dit duidelijk staat aangegeven

6.  Moet er worden getekend voor levering?

  • Ja. Voor alle leveringen dient u te tekenen voor ontvangst

7.  Bezorgt SynFore ook in het buitenland?

  • SynFore bezorgt behalve in Nederland ook in het buitenland
  • Hierbij gelden dan wel andere verzendkosten en eventuele invoerkosten

8.  Wat moet ik doen als ik mijn order heb geplaatst, maar nog geen orderbevestiging heb ontvangen?

  • Nadat u de order heeft afgerond, ontvangt u na enkele minuten per e-mail een orderbevestiging
  • Mocht u na enkele uren geen orderbevestiging hebben ontvangen, controleert u dan alstublieft uw spamfilter
  • U kunt ook contact met ons opnemen

9.  Krijg ik een orderbevestiging?

  • Nadat u de order heeft afgerond, ontvangt u na enkele minuten per e-mail een orderbevestiging
  • De orderbevestiging bevat de volgende gegevens: klantgegevens, ordergegevens, orderbedrag, betaalgegevens en leveringsgegevens

10. Kan ik ook offline bestellen?

  • Kunt u als bedrijf of instelling geen online bestelling plaatsen, verstrek dan uw inkooporder via mail@synfore.nl

11. Als ik een tweede bestelling plaats op dezelfde dag, betaal ik dan twee keer verzendkosten?

  • Iedere bestelling wordt verwerkt als aparte order. Indien u op dezelfde dag nog een bestelling plaatst, dan betaalt u de daarbij behorende bezorgkosten

12. Wat moet ik doen als mijn order niet klopt?

  • Mocht er iets misgegaan zijn met uw bestelling (bijvoorbeeld een artikel niet geleverd), neemt u dan contact met ons op

13. Kan ik een order annuleren?

  • Het is niet mogelijk een order te annuleren
  • Mocht er een probleem zijn ontstaan, neemt u dan contact met ons op
  • Het wijzigen van uw order nadat u besteld heeft, is in eerste instantie niet mogelijk
  • Indien dit toch noodzakelijk zou zijn kunt u contact met ons opnemen op 088-0045125

14. Krijg ik een factuur per post?

  • U ontvangt uw factuur per e-mail

15. Welke banken bieden iDEAL betaling aan?

  • Op dit moment wordt iDEAL aangeboden door: Rabobank, ABN AMRO, ING, SNS Bank, Friesland Bank, ASN Bank, RegioBank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers

16. Antwoord niet gevonden?

  • Neem contact met ons op, we helpen u graag verder 088-0045125